Huet Offer D3 Agrëff eng besser Iwwerliewe Resultat am Verglach zu D1 Agrëff fir gastric Kriibs? E Resultat baséiert op engem Spidol Populatioun vun zwee Joerzéngten als D2 Agrëff fir Referenzmaterial VerfÜgung méiglech VerfÜgung Background huelen VerfÜgung Mir enger Retrospektiv studéieren an eis Spidol gehaal wat mir D1 mat D3 duerch D2 lymphadenectomy fir gastric Kriibs Verglach zu Begrëffer Thes veruerteelt, Survival langfristeg an der Chirurgie. VerfÜgung Method VerfÜgung 567 Patienten vun morbidity, deen tëscht 1980 an 2003 curative beduecht gesuergt huet sech iwwregens. 187 an der Grupp D1, 189 an der D2 Grupp an 191 an der D3 Grupp. All Prozedur war vun agebousst Analysë ubelaangt. Der Primärschoul endpoints goufen 5-Joer globale Iwwerliewensfro. VerfÜgung Resultater VerfÜgung Paracetamol Suivi Periode waren 36 Méint an 60 Méint fir D1 Grupp an D3 Grupp. Insgesamt 5-Joer war Iwwerliewe Taux méi héich an Patienten D3 Agrëff mécht ewéi an deenen standing D1 Chirurgie (37.4% vs 48,7%; Log-Platz, p = 0.027). Fir de Fäll zu 120 Méint duerno huet, war de 10-Joer globale Iwwerliewe Taux 29% (95% CI, 22,1% op 35,9%) fir d'D1 Grupp an 33,7% (95% CI, 26,6% op 40,8%) fir de D3 Grupp (umellen-Platz, p = 0.005). VerfÜgung Konklusiounen VerfÜgung D1 Agrëff soll just fir Patiente mat Borrmann ech Krankheet exploitéiert ginn. Als D3 gastrectomy mat niddereg veruerteelt an adequate Iwwerliewe Mol assoziéiert ass wann am ausgewielt Institutiounen gesuergt, datt genuch Erfahrung mat der Operatioun a mat Thes Gestioun hu hunn, recommandéiere mir D3 lymphadenectomy fir Patiente mat curable gastric Kriibs. VerfÜgung Background VerfÜgung Gastric Kriibs nach ass déi gemeinsam Ursaach vum Kriibs Zesummenhang Doudesfäll weltwäit, an engem grousse Krankheete Problem, well vun der aarmséileg hätt geléist ze ginn, datt se an den Affer vun Behandlung Methoden. Hautesdaags ass chirurgesch Gestioun vum grousse Behandlung Method fir gastric Kriibs. Allerdéngs ass d'Efficacitéit vun verschiddenen Mooss vun nodal dissection nach ënner Debatt. Et gouf gemellt, datt verbessert hätt an Patienten mat gastric Kriibs ass war deen D3 lymphadenectomy mécht (éischt Editioun vun der japanescher Klassifikatioun vun gastric Kriibs [1-3]. Ausserdeem, huet et puer zoufälleg Multi-institutionell Prozesser kee Survival Virdeeler weist, mä héich morbidity a veruerteelt, no gastric dissection D3 Verglach mat D1 dissection [4, 5]. fir ernimmt gin, et huet vill zousätzlechen OLYMPIA mat wéineg Erfahrung an D3 Agrëff an dës Prozesser, dohier, et ass schwéier d'Qualitéit ze kontrolléieren [4, 5]. VerfÜgung d'méi de Agrëff gedréint huet, ass d'grouss de Risiko vun Operatioun Zesummenhang morbidity a veruerteelt, wéi virdrun erwähnt, datt nodal dissection fräi morbidity [6]. Et gemellt gouf, datt d'Thes veruerteelt Taux oft fir gastrectomy Agrëff 5% vun West wéi , och zu 16% hätten an e puer Artikelen kritt, [7-9] nëmmen e puer japanesch Studie confirméiert, eng manner wéi 2% [10]. Nieft der Exploitatioun Zesummenhang morbidity, do war och e Rapport datt lymph Node dissection weist net ongerecht Afloss huet QOL, [11] an d'Exploitatioun am Zesummenhang morbidity Afloss rauszesichen Iwwerliewe [12, 13]. VerfÜgung Mir gehaal enger eenzeger-institutionell studéieren an Untersuchungshaft der langfristeg Iwwerliewe Daten fir dës zwee chirurgesch Gruppe vun D1 an D3 huelen D2 Grupp als Referenz. Endlech, hien huet mir dass D3 Agrëff globale Iwwerliewe profitéieren ouni groussen grënnen komplizéiert a veruerteelt huet. VerfÜgung Method VerfÜgung kennen VerfÜgung Mir ausgewielt 567 Patienten déi gastric Kriibs histologically bestätegt goufen a mécht eng radikal Operatioun um Éischt laizistesch Spidol vun der China Medical University tëscht 1980 an 2005 vun hinnen All, 187 D1 dissection (D1 Grupp) gesuergt huet, krut 189 D2 Chirurgie (D2 Grupp) an 191 goufen der D3 dissection (D3 Grupp) traitéiert. Der Inclusioun Critèren sech wéi follegt zesummen: 1), histologically bewisen, potentiel curablengastric adenocarcinoma, an hat kierperlech Fitness gëeegent fir Regionalarchivar Exploitatioun vun entweder Typ vun lymphadenectomy; 2), festgestallte baséiert op der 5. UICC TNM Systematik; 3), curative D1, D2 oder D3 Operatioune goufen gesuergt; 4), eng komplett medezinesch Rekordzäit war sinn; 5), Patienten vun all Period vu Diagnos an all Chirurg ginn ongeféier gläich; an 6), dobäi ni neoadjunctive Therapien an iergendenger adjunctive Therapie. Exklusioun Critèren sech wéi follegt zesummen: 1), méi al wéi 75 Joer; 2), fréiere oder concomitant aner Kriibs; 3), fréiere oder concomitant gastrectomy fir benign Krankheet; 4), fréiere Chimiotherapie oder radiotherapy; 5), Medeziner Beweiser vun fréi gastric Kriibs op laparotomy; 6), oesophageal Bedeelegung; 7), macroscopically lymph Wirbelen ronderëm d'hepatoduodenal ligament oder Para-aortic Regiounen vergréissert; an 8), wäit metastatic Krankheet. VerfÜgung All Patiente sech vun der Post Bréiwer oder Telefon Interviewen duerno weider. Déi leschte Suivi war Dezember 2008. Séminairen Conclusiounen, chirurgesch Conclusiounen, agebousst Conclusiounen an all Suivi waren an der Datebank gesammelt an opgeholl. All d'Sujeten den Awëllegung schrëftlech ze studéieren Protokoll, deen duerch d'Ethik Comité vun China Medical University. VerfÜgung Surgical Prozeduren an Klassifikatiounen vun gastric Kriibs ofgeseent gouf VerfÜgung Surgical Prozeduren an agebousst Foussgänger zu der japanescher Klassifikatioun vun gastric Kriibs [Europäesche ,,,0],1]. All Patienten an der Etude mécht Standard Ganzen oder distal subtotal gastrectomy, jee op der Plaz an macroscopic Optrëtt vun der Primärschoul entholl. D'Definitioun vun lymphadenectomy op der japanescher Course vun Gastric Carcinoma war baséiert [5]. D1 - dissection vun all Grupp 1 Wirbelen; D2 - dissection vun all Grupp 1 an Grupp 2 Wirbelen; D3 - dissection vun all Grupp 1, Grupp 2 an group 3 Wirbelen. Group 1 aus der perigastric lymph Wirbelen a Grupp 2 aus der lymph Wirbelen laanscht déi lénks gastric verstoppten, d'gemeinsam hepatic verstoppten, an der splenic verstoppten a ronderëm d'celiac Achs. Allerdéngs, wann der entholl am ënneschten Drëttel Mo läit ass, sinn d'lymph Wirbelen laanscht de splenic verstoppten als Grupp kleng 3. Group 3 och um posterior Aspekt vun der Spëtzt vun der Bauchspaicheldrüs vun lymph Wirbelen an der hepatoduodenal ligament besteet an der root vun der mesentery. VerfÜgung OLYMPIA Zäitche lymph Wirbelen aus der excised uplanzen als méi wéi méiglech no Operatioun, baséiert op der japanescher Course vun Gastric Carcinoma an hir Erfahrung geläscht. D'Beem uplanzen an Sensor lymph Wirbelen sech mat hematoxylin an eosin Kierchefënster an pathologically am Gastric schafft vun der Éischt laizistesch Spidol vun der China Medical University iwwerpréift. VerfÜgung Endpoints a Suivi VerfÜgung der Primärschoul endpoints goufen 5-Joer globale Iwwerliewe . Allgemeng Survival war aus dem Dag vun Agrëff bis Doud oder de leschten Suivi Kontakt berechent. Donnéeën fir e Patient sech um leschte Suivi censored wann se lieweg goufen. Follow-up Moosnamen sech all 6 Méint fir d'éischt 5 Joer an der Chirurgie gemaach, an dann all 12 Méint bis zum Doud. VerfÜgung statistique Analysë VerfÜgung Data aus all beliwwert Patienten sech fir globale Iwwerliewe analyséiert. Survival Kéiren sech duerch d'Kaplan-Meier Method an Acharnement Vergläicher multiplizéiert sech duerch d'Logbuch-Platz Test gemaach. VerfÜgung D'prognostic bedenken engem Cox de Réckgang Modell dorënner Alter koum goufen, Geschlecht, entholl Gréisst, Site vun entholl am Mo, consomméiert krut, entholl Etapp, Medeziner Node Status, nodal Etapp, gemeinsame Uergel Entféierung, gastrectomy, Blutt transfusion a Blutt Verloscht. An multivariate Analyse, erwëscht de prognostic Faktor univariate Analyse a Behandlung Grupp sech als covariates am Cox Réckgang Modell mat abegraff. VerfÜgung Zwee-eesäitegen P Wäerter fir all Tester berechent waren an sinn hei gemellt. P Wäerter manner wéi 0,05 statistesch Bedeitung unzeginn considéréiert goufen. Analysen sech mat der Benotzung vun SPSS Software gesuergt, Versioun 16,0. VerfÜgung Resultater VerfÜgung D1 Grupp mat Steiren Alter vun 55 Joer gouf al, D2 Grupp war mat Steiren Alter vu 55 Joer al an D3 Grupp war mat Steiren Alter vun 54 (Tabell 1). All Patienten huet fir op d'mannst 5 Joer duerno huet (bis 19, Dezember 2008) .Table 1 Charakteristiken vun D1, D2, D3 Bevëlkerung (n = 567) VerfÜgung
Charakteristiken VerfÜgung D1 Agrëff VerfÜgung (n = 187)
D2 Chirurgie (n = 189)
D3 Chirurgie (n = 191)
p gëllt
Alter (Joer) VerfÜgung 0,899 VerfÜgung Paracetamol VerfÜgung 55 zu 55 zu 54 VerfÜgung Sex (%) VerfÜgung 0,758 VerfÜgung Men VerfÜgung 136 (73 ) VerfÜgung 137 (73) VerfÜgung 133 (70) VerfÜgung Women VerfÜgung 51 (27) VerfÜgung 52 (27) VerfÜgung 58 (30) VerfÜgung Zuel vun lymph Wirbelen geläscht
0,189 VerfÜgung Mëttler VerfÜgung 21 zu 23 zu 26 VerfÜgung Zuel vun Équipe lymph Wirbelen 0,232
3 VerfÜgung 4 VerfÜgung 6 VerfÜgung entholl VerfÜgung Mëttler Gréisst (%) VerfÜgung 0,323 VerfÜgung ≤5 cm VerfÜgung 125 (67) VerfÜgung 121 (64) VerfÜgung 113 (59) VerfÜgung 5-7 cm VerfÜgung 32 (17)
40 (21) VerfÜgung 50 (26) VerfÜgung > 7 cm VerfÜgung 30 (16) VerfÜgung 28 (15) 28 VerfÜgung (15) VerfÜgung Site vun entholl (%) VerfÜgung 0,984 VerfÜgung Uewerstad Mo. VerfÜgung 44 (24) VerfÜgung 39 (21) 42 VerfÜgung (22) VerfÜgung Middle Mo. VerfÜgung 43 (23) VerfÜgung 50 (27)
45 (24) VerfÜgung niddreg Mo. VerfÜgung 88 (47) VerfÜgung 87 (46) 90 (47)
Lait Mo. VerfÜgung 12 (6) VerfÜgung 13 (6 VerfÜgung) 14 (7) VerfÜgung agebousst entholl Etapp (%) VerfÜgung 0,979 VerfÜgung T1 VerfÜgung 41 (22) VerfÜgung 40 (21) VerfÜgung 44 (23) VerfÜgung T2 VerfÜgung 44 (24) VerfÜgung 45 (24) VerfÜgung 42 (22) VerfÜgung T3 VerfÜgung 89 (48) VerfÜgung 87 (46) VerfÜgung 92 (48) VerfÜgung T4 VerfÜgung 13 (6) VerfÜgung 17 (9) VerfÜgung 13 (7) VerfÜgung Séminairen Node Status (%) VerfÜgung 0,729 VerfÜgung positiv VerfÜgung 182 (97) VerfÜgung 186 ( 98) VerfÜgung 186 (97) VerfÜgung Negativ VerfÜgung 5 (3) VerfÜgung 3 (2) VerfÜgung 5 (3) VerfÜgung agebousst nodal Etapp (%) * VerfÜgung N0
69 (37) VerfÜgung 60 (32) VerfÜgung 69 (36) VerfÜgung 0,500 VerfÜgung N1 VerfÜgung 75 (40) VerfÜgung 93 (49) VerfÜgung 81 (42)
N2 VerfÜgung 30 (16) VerfÜgung 26 (14) VerfÜgung 24 (13) VerfÜgung N3 VerfÜgung 13 (7) VerfÜgung 10 (5) VerfÜgung 17 (9)
Gross Typ (%) VerfÜgung 0,998 VerfÜgung Borrmann ech VerfÜgung 58 (31) VerfÜgung 56 (30) VerfÜgung 54 (28) VerfÜgung Borrmann II VerfÜgung 41 (22)
44 (23) VerfÜgung 43 (23) VerfÜgung Borrmann III VerfÜgung 73 (39) VerfÜgung 74 (39) VerfÜgung 77 (40) VerfÜgung Borrmann IV VerfÜgung 15 (8) VerfÜgung 15 (8) VerfÜgung 17 (9) VerfÜgung Histological Typ (%) VerfÜgung 0,867 VerfÜgung ënnerscheet VerfÜgung 99 (53) VerfÜgung 88 (47) VerfÜgung 82 (43 VerfÜgung Strenz) VerfÜgung 88 (47) VerfÜgung 101 (53) VerfÜgung 109 (57) VerfÜgung Curative resection (%) VerfÜgung 174 (93) VerfÜgung 181 (96)
181 (95) VerfÜgung 0,503 VerfÜgung Type vu gastrectomy (%) 0.440 VerfÜgung Total VerfÜgung 22 (12) VerfÜgung 21 (11)
29 (15) VerfÜgung Subtotal VerfÜgung 165 (88) VerfÜgung 168 (89) VerfÜgung 162 (85) VerfÜgung kombinéiert Uergel resection VerfÜgung 0,283 VerfÜgung Lëtzebuergesch oder Mëlz VerfÜgung 7 (4) VerfÜgung 16 ( 9) VerfÜgung 14 (7) VerfÜgung Liewer oder Gal VerfÜgung 11 (6) VerfÜgung 8 (4) VerfÜgung 9 (5) VerfÜgung Queeschformat Colon VerfÜgung 9 (5)
17 (9) VerfÜgung 11 (6) VerfÜgung Blood transfusion (%) VerfÜgung 100 (54) VerfÜgung 104 (55) VerfÜgung 111 (58) VerfÜgung 0,652 VerfÜgung * N1 = 1-6 Équipe Wirbelen; N2 = 7-15 Équipe Wirbelen; N3, &plain. 15 Équipe Wirbelen VerfÜgung De Charakter vun den dräi Gruppen, déi 1 an Dësch gewisen huet, sech gutt equilibréiert. 125 Patienten hu fréi Kriibs (agespaart ze submucosa oder mucosa). 536 Patienten hu curative resection; 31 Patiente an der palliativer resection. 22 (12%) Patienten zu D1 Grupp war total gastrectomy gesuergt, 21 Patiente an D2 Grupp gehéiert (11%) an zu 29 bis D3 Agrëff unerkannten Patienten (15%). D'Heefegkeet Tariffer vun de véier groussen Agrëff-Zesummenhang komplizéiert an der D1 Grupp, D2 Grupp an D3 Grupp goufen 2% (4/187), 2% (4/189) an 2% (3/191), respektiv, fir anastomotic Auslafe; 4% (8/187), 4% (7/189) an 5% (9/191) fir pancreatic fistula; 4% (8/187), 5% (10/189) a 5% (10/191) fir postwendend misse abscess, a 4% (7/187), 2% (3/189) an 1% (2/191 ) fir rauskomm. Keen vun dësen Differenze waren statistesch relevant (all P > 0,05). D'Klinik Doud Taux war 2% (dräi Doudesfäll am D1 Grupp, ee Doud am D2 Grupp a sechs Doudesfäll am D3 Grupp). VerfÜgung No Steiren Suivi Zäitspann vun 36 Méint, 36 Méint an 60 Méint fir D1 Grupp, D2 Grupp an D3 Grupp respektiv, 150 Patienten am D1 Grupp, 157 Patienten am D2 Grupp a 137 zu D3 Grupp gestuerwen. Weder d'Fäegkeet vun enger Privatpersoun Chirurg nach d'Period vun Diagnos betraff Iwwerliewe (p > 0,05, Log-Platz Test). Figur 1 a Gestalt 2 weisen Punkto Tariffer fir all Coursë Patienten. Et goufen grouss Ënnerscheeder tëscht D1 an D3 Grupp (p = 0.004), an tëscht D2 an D3 Grupp (p = 0.002). Allerdéngs war et kee groussen Ënnerscheed tëscht D1 an D2 Grupp. De 5-Joer globale Iwwerliewe war 37,4% (95% CI, 30,5% op 44,3%) fir d'D1 Grupp an 48,7% (95% CI, 41,6% op 55,8%) fir d'D3 Grupp (umellen-Platz p = 0.027) , a fir deenen hir Suivi Perioden sech bis zu 120 Méint, den 10-Joër war allgemeng Iwwerliewe 29% (95% CI, 22,1% op 35,9%) fir d'D1 Grupp an 33,7% (95% CI, 26,6% bis 40,8%) fir d'D3 Grupp (umellen-Platz p = 0.005). Figur 1 Déi gesamt Tariffer fir all Coursë Patienten. Et goufen grouss Ënnerscheeder tëscht D1 an D3 Grupp (p = 0.004), an tëscht D2 an D3 Grupp (p = 0.002). Allerdéngs war et kee groussen Ënnerscheed tëscht D1 an D2 Grupp. VerfÜgung 2 De 5-Joer globale Iwwerliewe fir all Coursë Patienten Dorënner. De 5-Joer globale Iwwerliewe war 37,4% (95% CI, 30,5% op 44,3%) fir d'D1 Grupp an 48,7% (95% CI, 41,6% op 55,8%) fir d'D3 Grupp (umellen-Platz p = 0.027) . VerfÜgung war 0.708 (95% CI, 0.560-0.894; p = 0.004) d'Verhältnis iwwerschloen fir Doud vun der D3 Grupp (Tabell 2, univariable analyséiert). Der Upassung vun dräizéng baseline Verännerlechen (Alter, Geschlecht, entholl Gréisst, entholl Standuert, Borrmann Typ, T Etapp, Medeziner Node Status, lymph-Node Etapp, histological Typ, gemeinsame Uergel Entféierung, gastrectomy, Blutt transfusion a Blutt Verloscht) mat der Benotzung vun Cox Réckgang Analyse, war d'iwwerschloen Verhältnis kaum dropp (Verhältnis iwwerschloen, 0.771 (95% CI, 0.599-0.992); P = 0.043) (Tabell 2, multivariable analyséiert). Sécher, huet de multivariate Analysë datt > 7 cm an entholl Gréisst, der ieweschter drëtt entholl an der ganzer Mo. entholl, Borrmann III Typ, Krankheet N3, D1 an D2 dissection vill mat aarmséileg Iwwerliewe (Tabell 2) .Table 2 HR verbonne waren fir Doud vun Luucht-ze-maachen Bevëlkerung (n = 567) - univariable an multivariable Analysë VerfÜgung zu univariable Analysë VerfÜgung
Multivariable Analysë
zu HR (95% CI)
p *
HR (95% CI)
p †
Alter (Joer) VerfÜgung 0,033 VerfÜgung 0,335 VerfÜgung ≤55 VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung > 55 VerfÜgung 1.231 (1.017- 1.490) VerfÜgung 0,033 VerfÜgung 1.224 (0.982-1.524) VerfÜgung 0,335 VerfÜgung Sex VerfÜgung 0,816 VerfÜgung 0,960 VerfÜgung Women VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus)
Men VerfÜgung 1.025 (0.833-1.261) VerfÜgung 0,816 VerfÜgung 0.943 (0.748-1.188) VerfÜgung 0,960 VerfÜgung entholl Gréisst VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 0,111 VerfÜgung ≤5 cm
1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 5-7 cm VerfÜgung 1.527 (1.217-1.917) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 1.266 (0.991-1.617) VerfÜgung 0,059 VerfÜgung > 7 cm VerfÜgung 1,728 (1.338-2.233) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 1,397 (1.005-1.943) VerfÜgung 0,047 VerfÜgung klinescher Site VerfÜgung 0,101 VerfÜgung 0,005 VerfÜgung Uewerstad Mo. VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung Middle Mo. VerfÜgung 0.624 (0.477-0.816) VerfÜgung 0,001 VerfÜgung 0.585 (0.436-0.786) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung niddreg Mo. VerfÜgung 0,626 (0.495-0.792) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 0.634 (0.482-0.833) VerfÜgung 0,001 VerfÜgung Lait Mo. VerfÜgung 1.303 (0.889-1.910) VerfÜgung 0,174 VerfÜgung 0.698 (0.422-1.154)
0,161 VerfÜgung Gross krut VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 0,000 VerfÜgung Borrmann Zorte ech VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung Borrmann Zorte II VerfÜgung 1.080 (0.824-1.416 ) VerfÜgung 0,576 VerfÜgung 0,979 (0.740-1.294) VerfÜgung 0,879 VerfÜgung Borrmann Zorte III 1.723 (1.364-2.175 VerfÜgung) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 1,601 (1.253-2.046) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung Borrmann Zorte IV bis 2,141 (1.507-3.044) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 1,282 (0.841-1.952) VerfÜgung 0,248 VerfÜgung klinescher Etapp VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 0,651 VerfÜgung T1
1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung T2 VerfÜgung 0.855 (0.638-1.146) VerfÜgung 0,295 VerfÜgung 0.799 (0.590-1.082) VerfÜgung 0,146 VerfÜgung T3 VerfÜgung 1.262 (0.956-1.615) VerfÜgung 0,064 VerfÜgung 0.917 (0.698-1.205) VerfÜgung 0,535 VerfÜgung T4 VerfÜgung 1.867 (1.284-2.716) VerfÜgung 0,001 VerfÜgung 1.005 (0.657-1.537)
0,983 VerfÜgung Séminairen Node Status VerfÜgung 0,372 VerfÜgung 0,438 VerfÜgung Negativ VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung positiv VerfÜgung 1.376 (0.683-2.770)
zu 1.652 (0.794-3.436) VerfÜgung 0,438 VerfÜgung Lymph-Node Etapp VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 0,000 VerfÜgung N0 VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus)
N1 VerfÜgung 1,342 (1.082-1.666) VerfÜgung 0,008 VerfÜgung 1,119 (0.863-1.450) VerfÜgung 0,397 VerfÜgung N2 VerfÜgung 1,480 (1.099-1.994) VerfÜgung 0,010 VerfÜgung 1.238 ( 0.889-1.725) VerfÜgung 0,206 VerfÜgung N3 VerfÜgung 3.603 (2.497-5.199) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 2.653 (1.684-4.179) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung Histological Typ (%) VerfÜgung 0,221 VerfÜgung 0,556 VerfÜgung ënnerscheet VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung Strenz VerfÜgung 1.177 (0.591-1.529) VerfÜgung 0,221 VerfÜgung 0.897 (0.624-1.289)
0,556 VerfÜgung Gemeinsam Uergel Entféierung VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 0,000 VerfÜgung Keen VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung Lëtzebuergesch oder Mëlz VerfÜgung 1.964 (1.374-2.808)
0,000 VerfÜgung 1.364 (0.902-2.062) VerfÜgung 0,141 VerfÜgung Liewer oder Gal VerfÜgung 1.380 (0.896-2.125) VerfÜgung 0,144 VerfÜgung 1.291 (0.823-2.023) VerfÜgung 0,266
Queeschformat Colon VerfÜgung 1.882 (1.321-2.681) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 1.446 (0.984-2.125) VerfÜgung 0,060 VerfÜgung Gastrectomy 0,000
0,001 VerfÜgung Total VerfÜgung 1 ( Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung Subtotal VerfÜgung 0.549 (0.422-0.714) VerfÜgung 0,000 VerfÜgung 0.833 (0.563-1.233) VerfÜgung 0,001 VerfÜgung Blood transfusion VerfÜgung 0,356
zu Nee VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung Jo VerfÜgung 1.094 (0.904-1.324) VerfÜgung 0,356 VerfÜgung 1.003 (0.815-1.234) VerfÜgung 0,580 VerfÜgung Blood Verloscht VerfÜgung 0,789 VerfÜgung 0,199 VerfÜgung ≤200 ml VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 200-400 ml VerfÜgung 0.901 (0.723-1.122)
0,350 VerfÜgung 0.900 (0.715-1.134) VerfÜgung 0,373 VerfÜgung > 400 ml VerfÜgung 1.049 (0.816-1.347) VerfÜgung 0,710 VerfÜgung 0.736 (0.552-0.980) VerfÜgung 0,036
Lymph Node dissection VerfÜgung 0,004 VerfÜgung 0,045 VerfÜgung D1 VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung 1 (Refus) VerfÜgung D2 VerfÜgung 1.019 (0.815-1.275) VerfÜgung 0,869
1.024 (0.801-1.308) VerfÜgung 0,851 VerfÜgung D3 VerfÜgung 0.708 (0.560-0.894) VerfÜgung 0,004 VerfÜgung 0.771 (0.599-0.992) VerfÜgung 0,043 VerfÜgung Refus = Referenzmaterial Kategorie.
* aus Tester vun HR fir prognostic Facteuren zu univariate Modell fir Behandlung Grupp vun Cox Modell proportional-Risikoe seng Ofgeleet. VerfÜgung † Cox-Réckgang Analyse, kontroléieren fir prognostic Facteuren an Dësch opgezielt. VerfÜgung Als zu Dësch gewisen 3 a 4, an D1 Grupp vill méi profitéiere wéi D2 oder D3 Grupp nëmme fir Borrmann ech an N3 Krankheet, déi iwwerschloen nennen fir den Doud an der D1 Grupp waren 0.618 (95% CI, 0.399-0.958; P = 0.031) an 0.369 (95% CI, 0.162-0.841; P = 0.018), respectively.Table 3 Grënn fir Heterogeneity vun Prefabrizéierten Effekt Laut der Clinicopathological Charakteristiken vun der D1 an D3 kennen VerfÜgung Ënnergrupp
D1 Agrëff
D3 Agrëff
HR (95% CI)
P VerfÜgung
zu Nr vu sämtlechen /keng. vun Patienten
zu zu Total VerfÜgung 150/187 VerfÜgung 137/191 VerfÜgung 1.407 (1.113-1.779) VerfÜgung Alter (Joer)
≤55 VerfÜgung 49/66 VerfÜgung 70/107 VerfÜgung 1.384 (0.955-2.004) VerfÜgung 0,086 VerfÜgung > 55 VerfÜgung 101/121 VerfÜgung 67/84 VerfÜgung 1,242 (0.911-1.693) VerfÜgung 0,170 VerfÜgung Sex VerfÜgung Women VerfÜgung 41/51 VerfÜgung 44/58 VerfÜgung 1,248 (0.815-1.912) VerfÜgung 0,309 VerfÜgung Men VerfÜgung 109/136 VerfÜgung 93/133 VerfÜgung 1,463 (1.103-1.939) VerfÜgung 0,008 * VerfÜgung entholl Gréisst VerfÜgung ≤5 VerfÜgung 91/125 VerfÜgung 74/113 VerfÜgung 1.401 ( 1.028-1.910) VerfÜgung 0,033 * VerfÜgung 5-7 VerfÜgung 30/32 VerfÜgung 42/50 VerfÜgung 1.412 (0.875-2.279) VerfÜgung 0,158 VerfÜgung > 7 VerfÜgung 29. /30 VerfÜgung 21/28 VerfÜgung 1,917 (1.075-3.419) VerfÜgung 0,027 * VerfÜgung klinescher Site Uewerstad Mo. VerfÜgung 40/44 VerfÜgung 37/42 VerfÜgung 1.116 (0.707 VerfÜgung -1.762) VerfÜgung 0,638 VerfÜgung Middle Mo. VerfÜgung 35/43 VerfÜgung 29/45 VerfÜgung 1.641 (0.984-2.735) VerfÜgung 0,058 VerfÜgung niddreg Mo. VerfÜgung 64/88
59/90 VerfÜgung 1.482 (1.038-2.117) VerfÜgung 0,030 * VerfÜgung Lait Mo. VerfÜgung 11/12 VerfÜgung 12/14 VerfÜgung 1.574 (0.685-3.618) VerfÜgung 0,286
Gross krut VerfÜgung Borrmann Zorte ech VerfÜgung 37/58 VerfÜgung 35/54 VerfÜgung 1,100 (0.688-1.759) VerfÜgung 0,691 VerfÜgung Borrmann Zorte II VerfÜgung 33/41 VerfÜgung 32 43 /VerfÜgung 1.781 (1.069-2.967) VerfÜgung 0,027 * VerfÜgung Borrmann Zorte III VerfÜgung 66/73 VerfÜgung 56/77 VerfÜgung 1.685 (1.175-2.416) VerfÜgung 0,005 *
Borrmann Zorte IV VerfÜgung 14/15 VerfÜgung 14/17 VerfÜgung 1,708 (0.810-3.600) VerfÜgung 0,160 VerfÜgung klinescher Etapp VerfÜgung T1 VerfÜgung 29/41 VerfÜgung 24/44 VerfÜgung 1,723 (0.992-2.992) VerfÜgung 0,054 VerfÜgung T2 VerfÜgung 30/44 VerfÜgung 29/42 VerfÜgung 1,282 (0.754-2.178) VerfÜgung 0,359 VerfÜgung T3 VerfÜgung 79. /89 VerfÜgung 71/92 VerfÜgung 1,431 (1.037-1.977) VerfÜgung 0,029 * VerfÜgung T4 VerfÜgung 12/13 VerfÜgung 13/13 VerfÜgung 1,071 (0.485-2.365) VerfÜgung 0,866 VerfÜgung Séminairen Node Status VerfÜgung Negativ VerfÜgung 4/5 zu 2/5 VerfÜgung 3,070 (0.533-17.703) VerfÜgung 0,209 VerfÜgung positiv VerfÜgung 146/182 VerfÜgung 135 /186 VerfÜgung 1.382 (1.091-1.752) VerfÜgung 0,007 * VerfÜgung Lymph-Node Etapp VerfÜgung N0 VerfÜgung 50/69 VerfÜgung 42/69 VerfÜgung 1.781 (1.168-2.718)
0,007 * VerfÜgung N1 VerfÜgung 64/75 VerfÜgung 60/81 VerfÜgung 1,504 (1.055-2.145) VerfÜgung 0,024 * VerfÜgung N2 VerfÜgung 24/30 VerfÜgung 19/24
1.116 (0.609-2.044) VerfÜgung 0,723 VerfÜgung N3 VerfÜgung 12/13 VerfÜgung 16/17 VerfÜgung 0.369 (0.162-0.841) † VerfÜgung 0,018 * VerfÜgung Histological Typ
ënnerscheet VerfÜgung 62/99 VerfÜgung 49/82 VerfÜgung 1,143 (0.761-1.563) VerfÜgung 0,231 VerfÜgung Strenz VerfÜgung 62/99 50/88 VerfÜgung 49/82 56/109
1.047 (0.773-1.732) VerfÜgung 0,334 VerfÜgung Gemeinsam Uergel Entféierung VerfÜgung Keen VerfÜgung 127/160 VerfÜgung 104/157 VerfÜgung 1.703 (1.309-2.217) VerfÜgung 0,000 *
Lëtzebuergesch oder Mëlz VerfÜgung 6/7 VerfÜgung 14/14 VerfÜgung 0,754 (0.285-1.996) VerfÜgung 0,569 VerfÜgung Liewer oder Gal VerfÜgung 9/11 VerfÜgung 9/9 VerfÜgung 0.532 (0.200-1.415) VerfÜgung 0,206 VerfÜgung Queeschformat Colon VerfÜgung 8/9 VerfÜgung 10/11 VerfÜgung 0.403 (0.144-1.133) VerfÜgung 0,085 VerfÜgung Gastrectomy VerfÜgung Total
20/22 VerfÜgung 26/29 VerfÜgung 1.259 (0.697-2.274) VerfÜgung 0,444 VerfÜgung Subtotal VerfÜgung 130/165 VerfÜgung 111/162 VerfÜgung 1.495 (1.156-1.932)
0,002 * VerfÜgung Blood transfusion VerfÜgung Nee VerfÜgung 63/87 VerfÜgung 52/80 VerfÜgung 1.316 (0.909-1.906) VerfÜgung 0,146 VerfÜgung Jo VerfÜgung 87/100 VerfÜgung 85/111 VerfÜgung 1.485 (1.097-2.011) VerfÜgung 0,011 * VerfÜgung Blood Verloscht VerfÜgung ≤200 VerfÜgung 41/54 VerfÜgung 41/49 VerfÜgung 0.858 (0.555-1.328)
0,493 VerfÜgung 200-400 VerfÜgung 68/88 VerfÜgung 56/83 VerfÜgung 1.623 (1.130-2.332) VerfÜgung 0,009 * VerfÜgung > 400 VerfÜgung 41/45 VerfÜgung 40 59 /VerfÜgung 2.060 (1.327-3.198) VerfÜgung 0,001 * VerfÜgung de P Wäerter fir iwwerschloen nennen fir Doud sinn am Grupp ze D1 lymphadenectomy unerkannten an der Grupp ze D3 lymphadenectomy zougewisen, mat 95% Vertraue resp.
den Agrëff ass besser fir D1 lymphadenectomy wann der HR ass &Si besteet; 1; an ass besser fir D3 lymphadenectomy wann der HR ass &plain. 1 VerfÜgung † signifikativ besser fir D1 lymphadenectomy VerfÜgung * als bedeitendst VerfÜgung Table 4 Grënn fir Heterogeneity vun Prefabrizéierten Effekt Laut der Clinicopathological Charakteristiken vun der D1.. an D2 kennen. VerfÜgung Ënnergrupp
D1 Agrëff
D2 Agrëff
HR (95% CI )
p
zu Nr vu sämtlechen /keng. vun Patienten
zu zu Total VerfÜgung 150/187 VerfÜgung 157/189 VerfÜgung 0.982 (0.785-1.229) VerfÜgung Alter (Joer)
≤55 VerfÜgung 49/66 VerfÜgung 88/107 VerfÜgung 0.877 (0.618-1.244) VerfÜgung 0,462 VerfÜgung > 55 VerfÜgung 101/121 VerfÜgung 69/82 VerfÜgung 1,016 (0.748-1.380) VerfÜgung 0,919 VerfÜgung Sex VerfÜgung Women VerfÜgung 41/51 VerfÜgung 40/52 VerfÜgung 1,308 (0.843-2.029) VerfÜgung 0,231 VerfÜgung Men VerfÜgung 109/136 VerfÜgung 117/137 VerfÜgung 0,878 (0.676-1.140) VerfÜgung 0,329 VerfÜgung entholl Gréisst VerfÜgung ≤5 VerfÜgung 91/125 VerfÜgung 97/121 VerfÜgung 0.921 (0.692 -1.227) VerfÜgung 0,575 VerfÜgung 5-7 VerfÜgung 30/32 VerfÜgung 34/40 VerfÜgung 1.178 (0.714-1.941) VerfÜgung 0,522 VerfÜgung > 7 VerfÜgung 29/30 VerfÜgung 26/28 VerfÜgung 1,143 (0.672-1.945) VerfÜgung 0,622 VerfÜgung klinescher Site Uewerstad Mo. VerfÜgung 40/44 VerfÜgung 32/39 VerfÜgung 1,205 (0.752-1.930) VerfÜgung VerfÜgung 0,438 VerfÜgung Middle Mo. VerfÜgung 35/43 VerfÜgung 41/50 VerfÜgung 1,086 (0.691-1.706) VerfÜgung 0,721 VerfÜgung niddreg Mo. VerfÜgung 64/88 VerfÜgung 72 /87. VerfÜgung 0,806 (0.575-1.130) VerfÜgung 0,212 VerfÜgung Lait Mo. VerfÜgung 11/12 VerfÜgung 12/13 VerfÜgung 1,062 (0.464-2.429) VerfÜgung 0,887 VerfÜgung Gross gefuer
Borrmann Zorte ech VerfÜgung 37/58 VerfÜgung 45/55 VerfÜgung 0.618 (0.399-0.958) † VerfÜgung 0,031 * VerfÜgung Borrmann Zorte II VerfÜgung 33/41 VerfÜgung 31/44 VerfÜgung 1,189 (0.727-1.945) VerfÜgung 0,490 VerfÜgung Borrmann Zorte III VerfÜgung 66/73 VerfÜgung 66/74 VerfÜgung 1,327 (0.938-1.878) VerfÜgung 0,110 VerfÜgung Borrmann Zorte IV VerfÜgung 14/15 VerfÜgung 15/16 VerfÜgung 1,105 (0.528-2.312) VerfÜgung 0,791 VerfÜgung klinescher Etapp VerfÜgung T1 VerfÜgung 29/41 VerfÜgung 35/40 VerfÜgung 0,755 (0.458-1.243) VerfÜgung 0,269 VerfÜgung T2 VerfÜgung 30/44 VerfÜgung 32/45 VerfÜgung 1.093 (0.661-1.808) VerfÜgung 0,729 VerfÜgung T3 VerfÜgung 79/89
75/87 VerfÜgung 1,073 (0.782-1.473) VerfÜgung 0,662 VerfÜgung T4 VerfÜgung 12/13 VerfÜgung 15/17 VerfÜgung 0,854 (0.383-1.906) VerfÜgung 0,700 VerfÜgung Séminairen Node Status VerfÜgung Negativ VerfÜgung 4/5 zu 2/3 VerfÜgung 2,654 (0.458-15.362) VerfÜgung 0,276 VerfÜgung positiv VerfÜgung 146/182 VerfÜgung 155/186 VerfÜgung 0,965 (0.770-1.210) VerfÜgung 0,759 VerfÜgung Lymph-Node Etapp VerfÜgung N0 VerfÜgung 50/69 VerfÜgung 46/60 VerfÜgung 1,004 (0.672-1.500) VerfÜgung 0,984 VerfÜgung N1 VerfÜgung 64/75 VerfÜgung 80/93 VerfÜgung 1,040 (0.748-1.446) VerfÜgung 0,814 VerfÜgung N2 VerfÜgung 24/30 VerfÜgung 21/26 VerfÜgung 0,820 (0.455-1.477) VerfÜgung 0,508 VerfÜgung N3 VerfÜgung 12/13 VerfÜgung 10/10 VerfÜgung 0,376 (0.153-0.922) † VerfÜgung 0,033 * VerfÜgung Histological Typ VerfÜgung ënnerscheet VerfÜgung 62/99 VerfÜgung 55/88 VerfÜgung 1.033 (0.921-1.783) VerfÜgung 0,136 VerfÜgung Strenz VerfÜgung 50/88 VerfÜgung 56/101 VerfÜgung 1.157 (0.833-1.947) VerfÜgung 0,390
Gemeinsam Uergel Entféierung VerfÜgung Keen VerfÜgung 127/160 VerfÜgung 124/148 VerfÜgung 0,960 (0.749-1.229) VerfÜgung 0,745 VerfÜgung Lëtzebuergesch oder Mëlz VerfÜgung 6/7 VerfÜgung 13 /16 VerfÜgung 1,340 (0.502-3.575) VerfÜgung 0,559 VerfÜgung Liewer oder Gal VerfÜgung 9/11 VerfÜgung 4/8 VerfÜgung 2,959 (0.796-10.992) VerfÜgung 0,105 VerfÜgung Queeschformat Colon VerfÜgung 8/9 VerfÜgung 16/17 VerfÜgung 0,659 (0.277-1.566) VerfÜgung 0,345 VerfÜgung Gastrectomy VerfÜgung Total VerfÜgung 20/22 VerfÜgung 20/21 VerfÜgung 1.089 ( 0.583-2.036) VerfÜgung 0,788 VerfÜgung Subtotal VerfÜgung 130/165 VerfÜgung 137/168 VerfÜgung 0.970 (0.763-1.233) VerfÜgung 0,802 VerfÜgung Blood transfusion VerfÜgung Nee VerfÜgung 63 /87 VerfÜgung 70/85 VerfÜgung 0,900 (0.640-1.265) VerfÜgung 0,543 VerfÜgung Jo VerfÜgung 87/100 VerfÜgung 87/104 VerfÜgung 1,056 (0.785-1.422) VerfÜgung 0,718 VerfÜgung Blood Verloscht VerfÜgung ≤200 VerfÜgung 41/54 VerfÜgung 57/70 VerfÜgung 0,920 (0.616-1.375) VerfÜgung 0,685 VerfÜgung 200-400 VerfÜgung 68/88 VerfÜgung 67/73 VerfÜgung 0.703 (0.501-0.986) † VerfÜgung 0,041 * VerfÜgung > 400 VerfÜgung 41/45 VerfÜgung 33/46 VerfÜgung 1.870 (1.175-2.977) VerfÜgung 0,008 * VerfÜgung de P Wäerter sinn fir iwwerschloen nennen fir Doud vun der ze D1 lymphadenectomy unerkannten Grupp an der Grupp ze D2 lymphadenectomy zougewisen, mat 95% Vertraue Intervalle VerfÜgung den Agrëff fir D1 lymphadenectomy besser ass, wann d'HR ass &si besteet;. 1; an ass besser fir D2 lymphadenectomy wann der HR ass &plain. 1 VerfÜgung † signifikativ besser fir D1 lymphadenectomy VerfÜgung * als bedeitendst VerfÜgung D3 Grupp vill méi profitéiere wéi D1 an D2 Agrëff an d'subgroups Fäll huet.. mat ≤5 cm an > 7 cm erhéijen, den ënneschten Drëttel entholl, Borrmann II an III Zorte, T3 Etapp, positiv Medeziner Node, N0 an N1 Krankheet, kee gemeinsame Uergel Entféierung, déi subtotal gastrectomy, Blutt transfusion an 200-400 ml Blutt Verloscht.